Cytat

Imagine

2015. október 11., vasárnap

Film Friday



Igen, tudom, hogy még/már nincs péntek. De! Úgy gondoltam ideje valami cikksorozat félét indítani a blogon. Szóval lássuk mi is lenne ez.



Van néhány hátránya annak ha az ember terveiben szerepel a filmművészeti. Például rengeteg idejét tölti azzal, hogy filmeket néz, olvas róluk, elolvassa a forgatókönyvet, beszél és ír rólunk. Tehát lényegében a szabadidőm szerves részében nagy szerepet játszanak. Az jutott eszembe, ha már így alakul faraghatok belőle előnyt is. Az időhiányom végett nem egyszerű leülnöm írni. Főleg akkor ha még ihlet sincs, mert az agyam fizikai fogalmak, és egyéb csudi dolgok tárháza lett. Viszont filmekről véleményt írni sokkalta egyszerűbb. Van egy külön füzetem arra a célra, hogy miután megnéztem egy filmet kielemzem, leírom ami tetszett, és ami nem, megfigyelem a rendező által használt kis trükköket, és a többi. Így egyik nap eszembe ötlött, amikor épp azon filóztam, hogyan lehetne kicsit javítani a blog vérkeringésén, hogy péntekenként írnék egy filmről, kevésbé spoiler-esen, mint a füzetembe, sokkal inkább ajánlósan. Elvégre kinek ne lenne kedve egy jó filmhez? Oké, lehet csak én vagyok ennyire kocka, de reménykedem, hogy nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | WS
x x x x x x x.