Cytat

Imagine

2015. szeptember 5., szombat

Díj


Nocsak, hát ezt is megéltük. Nagy köszönet érte L Ramone-nak. :)



Szabályok:

  • Írd le, kitől kaptad (pipa) 
  • Írj magadról 10 dolgot. 
  • Válaszolj tíz kérdésre
  • Küld tovább 10 embernek 
10 dolog rólam:

1. Mindig is iszonyat béna voltam az ilyesmiben. 
2. Van egy macskám, és egy gekkóm. (hu, de izgi ember vagyok.)
3. Kicsit több időt töltök youtube-on, mint kellene. 
4. A barátaimmal hamarosan rendezünk egy kis filmet. (elvileg.) 
5. Szeretnék Angliába költözni. 
6. Tegnap megnéztem a The Great Gatsby-t. (talán egyszer lesznek film kritikák/ajánlók a blogon.)
7. Rossz vagyok matekból. 

10 kérdés:

1. Mit gondolsz a különböző szubkultúrákról?
(úgy, mint punk, hippie, rocker, metalhead, goth, satöbbi)
Well, személy szerint imádom őket. A sokszínűség az egyik kedvenc dolgom az emberiségben, és mindegyikben találtam valamit ami tetszett, bár sosem merültem el különösebben egyikben sem. 

2. Vannak olyan tárgyak/dolgok, amelyeket valami megmagyarázhatatlan okból egyszerűen imádsz?
Heh. A határidőnaplómba szerelmes vagyok, ez vonatkozik a könyveimre, a táskámra (bocs Eleanor) és még jó pár motyómra. 

3. Szereted összefogni a hajadat?
Mostanában a meleg miatt rászoktam, de jobban szeretem amikor szabadon van. (ez de idétlenül hangzik.) 

4. Volt már szerelmi bánatod?
Kinek nem? 

5. Ki a példaképed?
Inkább úgy mondanám, hogy tisztelem az embereket, mintsem a példaképeim lennének. Ha nagyon akarom azt hiszem John Lennon-ra mondhatnám, hogy ő lehetne az. 

6. Sörös vagy, vagy inkább boros? :D :D :D
Mivel nem töltöttem be a- mit álltatok? Szóval iszom midkettőt. Borok közül csak a vöröset szeretem, sörnél meg mindegy. De mostanában próbálok nem inni. Nem mintha alkesz lennék vagy ilyesmi, ne értsetek félre, csak szépen el akarok evickélni egy egészségesebb étrend felé, amiben nem lesz sörhasam és stb. 

7. Szereted a kávét?
Igen. Sok álmatlan éjszakát okozott már. 

8. Elhiszed, hogy művészi alkotás vagy? ;)
(csak úgy mondom, nemleges választ nem fogadok el!!!)
Oh, de édes vagy. :) 

9. Rúzs vagy szájfény?
Mikor melyik. Mostanában a rúzs felé hajlok. 

10. Kinél laknál legszívesebben?
((Ne mond, hogy Jaspar kecó, ne mond, hogy Jaspar kecó, nehogy- ))  
A Jaspar kecóban.  

10 kérdés: 
1. Mi inspirál? 
2. Kivel találkoznál legszívesebben? 
3. Melyik film/könyv volt rád a legnagyobb hatással? 
4. Mennyit merítesz a történeteibe az életből? 
5. Ha megfilmesítenék a történetet melyik három színészt szeretnéd mindenképp látni a vásznon? 
6. Mennyire szeretsz együtt dolgozni valakivel? (Blogon) 
7. Miért kezdtél blogolni? 
8. Melyik íróval/színésszel találkoznál legszívesebben? 
9. Gondoltál rá, hogy más nyelven is írj? 
10. Mire vagy a legbüszkébb a blogodon? 

10 ember akinek küldöm:
Bárki aki szeretné :)  

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Na, hamár elsőre nem bírtam a szavaimmal, leírom újra. :)
    A táskád, mi? :D

    VálaszTörlés
  3. Tudni se akarom mit írtál elsőre :'D
    Azt hát ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nyugodtan kirakhatod a díjat valamelyik blogodra, hogy még ebben az évtizedben legyen valami friss :D

      Törlés

© Agata | WS
x x x x x x x.