Cytat

Imagine

2016. január 8., péntek

Film TAG




A tag-ek hangulatosak. segít jobban megismerni a másik monitort bámuló egyént, nem túl hosszú, ezen esetben filmajánló is. Meg segít, hogy legyen valami friss. Szóval összeválogattam kérdéseket, és félálomban válaszolgattam rájuk.  ((Szörnyű vagyok.))


Film TAG


1. Melyik a kedvenc filmed/filmeid amit/amiket bármikor meg tudsz nézni, újra és újra anélkül, hogy megunnád? 
Huh, hát van egy pár. Ritkán szoktam teljesen, az elejétől a végéig újranézni egy filmet. (kivéve ha nagyon, nagyon régen láttam, vagy valaki mással nézem.) Leginkább beletekerek, és egy random jelenetet nézek meg, kielemzem csendesen magamban. Kill Your Darlings, Dead Poets Society és hasonlókat például milliószor megnéztem kis részletekben. 

2. Szeretsz régebbi filmeket? (90-es évek, vagy az előtt) 
A régi filmeknek megvan a maga varázsa, és érdekes mennyit változtak a filmek x év alatt. Régebbiek közül a Dead Poets Society az egyik kedvencem, ugyanis rendkívül inspiráló. Az Alien filmek okésak, az Alien a kedvenc szereplőm mindegyikben. Star Wars klasszikus és kihagyhatatlan, ahogy a ponyvaregény és hasonlók. érdemes a nagy, klasszikuson végigvergődni. Megéri. 

3. Kedvenc halott színész/színésznő? 
Mivel akiket szeretek szép lassan elhaláloznak ez is egy bő lista. ha muszáj lenne választanom Heath Ledger-t mondanám. Nem sok filmben láttam, de azokban mind elvarázsolt. Nagyon imádom. 

4. Melyik hamarosan megjelenő filmet várod a leginkább? 
Mivel 2016-ban annyi várva véárt film jön ki, hogy csak na, hogy megint nehéz dönteni. Deadpool-t nagyon meg akarom már nézni, de ez igaz a többi Marvel filmre is (Amerika Kapitány, X-Men) 

5. Kedvenc animációs film? 
Az újabbak közül az Aranyhaj nagyon cuki, meg a Croodék. Aztán ott vannak a gyerekkori nagy kedvencek A Vándorló palota, Hercules, és a többi, és a többi. 

6. Ellene vagy a könyvből készült film adaptációknak? 
 Nem vagyok ellene, de. Bele kell törődni, a könyv általában jobb. enne az az oka, hogy hosszabb, így több idő van a cselekmény/karakterek kidolgozására; több mindent tudhatunk meg; a saját fejünkben viszonylag személyre szabhatjuk a jelenetek kinézetét. Persze a film nem feltétlenül rossz, sőt. (Great Gatsby kifejezetten jó lett) Együtt kell élni a kihagyott jelenetekkel, meg a tudattal, hogy ez csak a rendező által elképzelt verziója a történetnek. egyedül akkor haragszom amikor a rendező/forgatókönyvíró átírja a cselekményt, még ha csak egy részletet is. Van amikor azért írja át, mert muszáj, ezzel megjelenítve egy olyan információt amit másképp nem lehet. Az okés. de amikor valamit csak azért ír át, mert ő úgy gondolja, na az már sok. tökéletes, és friss példa a Marsi. Nem lett volna semmi baj a filmmel ha a végén nem változtatnak. (Spoiler: a könyvnek ott van vége, gogy felkerül az űrhajóra, amit imádtam benne, mert a történet ott ér végét ahol a legértelmesebb. a film továbbviszi. De nem is ez a tényleges probléma. A könyvben Beck viszi a fedélzetra. A filmben Lewis. és minek? mert szebben jött ki a filmben ha a kapitány hősiesen megmenti. Most kérdem én, megérte? Szerintem nagyon nem.)  

7. Egy film amit megbántál, hogy megnézted?
Akadnak filmek amik után csak kiábrándultan meredek a semmibe, hogy miért bűntet ezzel az élet. összeségében viszont egy filmet se bántam meg. úgy vagyok vele: jobban értékeled a jókat, ha láttál rosszakat. 

8. Egy film amit a szüleid mutattak neked?
Az apám tonnányi filmet nézetett meg velem, és a legtöbb esetben tetszettek is. Néhány példa: Ponyvaregény, Született Gyilkosok, Mátrix (ha nem számítjuk azt a hülye szerelmi szálat). 

9. A legutolsó film amit láttál
Végig a Star Wars IV: A New Hope-ot néztem, de egy jelenetet megnéztem a Rush-ból, nem olyan rég. 

10. Egy túlértékelt film
Kövezettek meg, de az Éhezők Viadala. Battle Royal amerikai változata. Egyszerűen csak nem.

11. Egy alul értékelt film 
Van az a fura dolgom, hogy imádom a kevesek által ismert filmeket. Erre is lenne jó pár amit mondhatnék, de az egyik legtipikusabb példám erre a Filth. Meglepő jól összemossa a vígjátékosabb jeleneteket a drámával, meg a cenzúrázatlan mindenanyámmal. Pont ez ad neki egy realisztikus hatást. Ez egyik ismerősöm csak annyit mondott rá, hogy "ez beteg. Mit szeretsz benne?" Ízlések és pofonok,

12. Egy film idézet ami nagyon megfogott. 
Regényt tudnék írni a kedvenc filmes idézeteimből. 
Néhány példa: 
"A ronda dolgoknak is megvan a maguk szépsége." - A Single Man 

"Az emberek mindig úgy tekintettek ránk, mint riválisokra, de ő egyike volt azon kevés embernek akit kedveltem, és a még kevesebbnek akiket tiszteltem. Ő az egyetlen akit valaha irigyeltem." - Rush

"Semmi sem pusztítja úgy a lelket, mint a nélkülözés." - Becoming Jane 

"Ha jó vagy valamiben, sose csináld ingyen." - The Dark Knight 

13. Kedvenc vígjáték? 
Nem vagyok rajba a vígjátékoknak. Jobb szeretem amikor vannak benne vicces jelenetek, de nem ökörködik el az egészet. Tropic Thunder ezzel ellenben nagy kedvenc. 

14. Egy filmidézet ami mindig megmosolyogtat? 
"Nem számít ki mit mond nektek, a szavak és az eszmék képesek megváltoztatni a világot" - Dead Poets Society

15. Egy film amit régóta szeretnél megnézni, de még mindig nem került rá sor? 
Boyhood. Le van töltve nem is tudom mióta, de még nem jutottam el addig, hogy meg is nézzem. 

16. Kedvenc úti-film? 
Joe and Caspar Hit the Road. Azt hiszem nem kell mit hozzáfűznöm. 

17. Egy film amit kevesen ismernek, de te láttad
Cruel Intentions, amin azért meglepődtem, hogy az ismerőseim közül kevesen ismerik. 

18. Egy film ami hatással volt a világszemléletedre 
A legtöbb amit láttam hatással volt rá valamennyire. Általában olyanokat nézek, amiknek van mondanivalója, vagy csak öntudatlanul kreálok magamnak valamit belőle. 

19. Egy film amit csak a kedvenc színészed miatt volt csak érdemes megnézni: 
Kick-Ass. Azt hittem jó lesz. Aztán a végére már csak Aaron Taylor-Johnson és Evan Peters miatt néztem. Ők viszont cukik voltak. 

20. Kedvenc zenével kapcsolatos film? 
A Hard Day's Night. Láttam vagy milliószor. (Btw a Frank is jó.) 

21. Egy túlértékelt színész/színésznő? 
Így kapásból egy sem jut eszembe, de magamat ismerve tuti van. 

22. Egy alul értékelt színész/színésznő
Amikor megkérdezik melyik színészeket szeretném többet látni a képernyőn általában azt mondom: Dane Dehaan, Cameron Monaghan, Bill Skarsgård és Sebastian Stan Mind a négy srác hihetetlen ügyes, de alig van valami szerepük. Maradjunk náluk. Mivel imádom a karrierjük elején álló színészeket tudnék még párat írni. 

23. Színész crush? 
A fentebb felsorolt négyes mindenképp. Huh. jó sok más emberke is. Őszintén, van olyan aki nincs oda meg vissza legalább tíz színészért? 

24. Egy film amit mindenki szeret, de te utálod? 
Éhezők Viadala, megint. 

25. Egy film amit te szeretsz, de mindenki más utál? 
Filth. legalábbis nem ismerek mást személesen aki szereti. Sad. 

26. A legmeglepőbb film jelenet? 
Huhh. A Ponyvaregényben, hogy (spoiler) Vincent meghal. Az meglepett. Amúgy fogalmam sincs mi az ami olyan igazán, "what" reakciót váltott ki belőlem.  

27. A jövő színésze/színésznője?
Hiszek abban, hogy jó sok kevésbé ismert kedvencemnek fellendül a karriere. 

28. A legnyomasztóbb film amit valaha láttál? 
Talented Mr Ripley. Nem tudom miért. 

29. Kedvenc életrajzi film? 
Nowhere Boy-t nagyon szeretem. Eleinte cinikus voltam, aztán kiderült, hogy csudi jó. 
 Kicsit más, de a Cobain: Montage of Heck egyszerűen csak ahhtgjhfs. 

30. kedvenc dráma? 
Az a helyzet, hogy leginkább drámákat nézek. Szeretek sírni a filmeken. (Atonement után vagy fél óráig bőgtem.) Tehát a szinte minden második film címét amit láttam bedobhatnám ide.  


Hát ennyi lenne. Ha valaki érzi magában a késztetést, hogy megcsinálja - lehetőleg jobban, mint én - csak nyugodtan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | WS
x x x x x x x.